Trh s rostlinnými produkty roste: Valsoia pokračuje v inovacích, aby uspokojila potřeby spotřebitelů

Bologna (Itálie) 27. února 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – Zdravý dezert – může něco takového existovat? Již ano. S rostoucí poptávkou po rostlinných výrobcích vznikají nové možnosti ve všech kategoriích, včetně dezertů a zmrzlin. Podle IndustryARC[1] by měl celosvětový trh s rostlinnými alternativami mléčných výrobků do roku 2030 dosáhnout 28 miliard USD a růst složenou roční mírou růstu (CAGR) 8,7 %.

“Rostoucí poptávka po zdravějších a udržitelnějších potravinách je hnacím motorem rostlinných výrobků bez mléka. Očekáváme, že rostlinné zmrzliny, ačkoli se stále jedná o relativně malý segment, bude nejrychleji rostoucí kategorií v tomto segmentu, a to díky rostoucí poptávce po rostlinných nápojích, sýrech a jogurtech. Již od 90. let kombinujeme klasické italské zmrzlinářské tradice s inovacemi a nabízíme nejširší sortiment výrobků, přičemž klíčová je rozmanitost: různé formáty, příchutě a také možnost bez přidaného cukru,” říká Filippo Taveri, marketingový manažer společnosti Valsoia International.

Valsoia se i nadále snaží dokázat, že zdravější potraviny mohou být výživné a současně chutné. V souvislosti s vrcholící zmrzlinovou sezónou zahajuje společnost komunikační kampaň na klíčových evropských trzích, aby podpořila svou přítomnost na trhu a vyzvala spotřebitele k objevování dalších rostlinných produktů v souladu se svým posláním: “Zjistěte, co je pro vás dobré.”

Méně cukru a více chuti

Nejnovější rostlinné zmrzliny Valsoia budou brzy k dostání ve Španělsku, Nizozemsku, Švédsku, Pobaltí, České republice a dalších zemích.

Především skutečná tržní inovace: Jahodové a mangové zmrzlinové poháry bez přidaného cukru. Tyto dezerty jsou vyrobeny na bázi rýže a kokosu a mají čistou ovocnou chuť a 72 kcal na kopeček – je to ideální svačinka. Společnost Valsoia představuje novou řadu ovesných zmrzlinových pohárů Pints, která ctí její italské dědictví: Lemon Cake Gelato se sicilským citronem, Stracciatella Gelato se zmrzlinou a čokoládovými kousky a Pistachio Gelato, které vyvažuje sladkost a slanost a přináší jedinečný zážitek.

Tyto přírůstky obohacují rozsáhlý sortiment, včetně klasických čokoládových a vanilkových zmrzlin, italských kornoutů a zmrzlinových sendvičů. Všechny želatinky Valsoia se vyrábějí ve speciálním bezmléčném závodě v Itálii, což zaručuje, že nemůže dojít ke křížové kontaminaci a že jsou dodržovány nejvyšší standardy kvality.

Rozšíření i do jiných oblastí, než jsou zmrzliny

Společnost Valsoia má ambice stát se lídrem v oblasti inovací rostlinného původu i v dalších kategoriích potravin. Společnost Valsoia se zaměřuje na nápoje a nedávno přidala řadu Barista Line rostlinných nápojů vyvinutých ve spolupráci s italskými baristy, které se již podávají ve více než 10.000 italských barech.

Společnost Valsoia i nadále vychází vstříc potřebám spotřebitelů a nabízí výrobky, které jsou chutné a zdravé. Probíhající inovace a novinky nabízejí spotřebitelům nová rostlinná řešení.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2628589/Valsoia_01.jpg

KONTAKT: Marketingový tým Valsoia, mktg.web@valsoia.com