Zisk Trinity Bank v roce 2024 přesáhl 700 milionů korun

Praha 4. března 2025 (PROTEXT) – Rok 2024 přinesl Trinity Bank řadu významných úspěchů. Banka pokračovala v ziskovém hospodaření a setrvalém růstu, za kterým stojí především výjimečná péče o téměř 210 000 klientů. Těm dokázala Trinity Bank zajistit nadstandardní zhodnocení jejich vkladů, a to i v době loňského poklesu úrokových sazeb.

Trinity Bank, jako úspěšná, ryze česká banka, vykazovala v roce 2024 setrvalý růst v depozitech i v úvěrové oblasti a plynule tak navázala na rekordní úspěchy předchozích let. Díky efektivnímu řízení vykázala zisk 701 milionů korun před zdaněním a překonala tak plán o 8 %. Podle zatím neauditovaných údajů překročila ke konci roku 2024 aktiva banky 117 miliard korun a meziročně tak vzrostla o více než 36 %. Hodnota depozit ke konci loňského roku překonala 106 miliard korun, zatímco výše regulatorního kapitálu banky se vyšplhala na 9,7 miliardy Kč.

„Za všemi těmito úspěchy stojí především výjimečná péče o klienty, která jde v Trinity Bank ruku v ruce s vysokým zhodnocením jejich vkladů,“ hodnotí výsledky za uplynulý rok zakladatel banky, Radomír Lapčík. „Rád bych vyzdvihl, že i v období všeobecného snižování úrokových sazeb patřily naše spořicí účty k těm nejvýhodnějším na českém trhu,” dodává Radomír Lapčík.

Významným loňským milníkem Trinity Bank byl příchod téměř 70 000 nových klientů, což meziročně představuje 50% nárůst, a poprvé také překročení celkového počtu 200 000 klientů. Dalším důležitým krokem bylo přesunutí pražské centrály banky na prestižní adresu Na Příkopě 33, která dlouhodobě patří k nejvyhledávanějším byznysovým lokalitám v metropoli. V reprezentativních prostorách už Trinity Bank přivítala klienty privátního i osobního bankovnictví.

Trinity Bank se v listopadu loňského roku opět zařadila do uznávaného žebříčku Česká elita, kde se umístila mezi stovkou nejhodnotnějších tuzemských firem. Žebříček, který každoročně sestavují redaktoři Seznam Zpráv ve spolupráci se společností Deloitte, je výsledkem stovek hodin analýz a rozhovorů s majiteli či řediteli firem, jejich konkurenty a obchodními partnery.