Hard Rock International a Shakira oznamují celoroční iniciativu na podporu žen u příležitosti Mezinárodního dne žen

Hollywood (Florida, USA) 2. března 2025 (PROTEXT/PRNewswire) – V rámci oslav každoroční kampaně Mezinárodní měsíc žen společnosti Hard Rock International a Mezinárodního dne žen, který připadá na sobotu 8. března, oznamují Hard Rock a světová superstar a humanitární aktivistka Shakira celoroční partnerství. Jeho cílem je posílit postavení žen po celém světě, aby mohly vyprávět své příběhy, být samy sebou a spojovat se prostřednictvím síly hudby. V rámci Mezinárodního měsíce žen společnost Hard Rock uspořádá 1000 vystoupení vedených ženami a bude prostřednictvím nadace Hard Rock Heals Foundation® získávat finanční prostředky. Část výtěžku poputuje na podporu nadace Pies Descalzos Foundation – neziskové organizace Shakiry, která podporuje vzdělávání a sociální rozvoj dívek v ohrožených kolumbijských komunitách – a také místních ženských organizací. Nadace Hard Rock Heals je hrdá na to, že může nadaci Pies Descalzos věnovat 250.000 dolarů.

„Jsem nadšená, že mohu spolupracovat se společností Hard Rock, organizací s neuvěřitelnou historií podpory žen prostřednictvím síly hudby, a posílit tak své postavení svých sester nejen na Mezinárodní den žen, ale i dlouhodobě,” uvedla Shakira. „Společně můžeme svými hlasy bořit bariéry a vytvářet otevřenější a inkluzivnější svět, ve kterém se každá žena může cítit sebevědomě.”

Shakira ve spolupráci s kavárnami Hard Rock Cafes nabízí po omezenou dobu na jídelních lístcích po celém světě své oblíbené pokrmy, včetně lahodného koktejlu „Hips Don’t Lie”, skládajícího se z tequily, bezinkového likéru, rozmačkaných jahod a okurek, dále salátu Chicken Fattoush, který je poctou libanonským kořenům Shakiry, Hamburguesa Colombiana a Dulce De Leche Hot Fudge Brownie. Shakira je také tváří oficiální kolekce Hard Rock k Mezinárodnímu měsíci žen, která zahrnuje tričko, mikiny a odznak, jež jsou k dostání v prodejnách Rock Shop a na shop.hardrock.com.

„Od koncertů přes oslavu vydání alba Las Mujeres Ya No Lloran až po účast v reklamní kampani věrnostního programu Unity™ by Hard Rock – Hard Rock a Shakiru po celou její přelomovou kariéru spojuje společná snaha vyzdvihovat ženy prostřednictvím hudby,” uvedla Elena Alvarezová, senior viceprezidentka pro marketing a strategická partnerství ve společnostech Seminole Gaming a Hard Rock International. „Tento rok vyzýváme ženy, aby pozvedly svůj hlas, podělily se o své příběhy a vzájemně se podpořily.”

Prostřednictvím exkluzivního programu Sound of Your Stay® v hotelech Hard Rock si hosté mohou streamovat na Spotify speciální playlisty složené výhradně z hudby ženských interpretek, které jim zpříjemní chvíle při jejich pobytu a při odpočinku. K dispozici mají také vinylové desky deseti ikonických hudebnic, které si mohou přehrát přímo ve svém pokoji.

Více informací o všech aktivitách Hard Rock k Mezinárodnímu měsíci žen najdete na stránkách www.hardrock.com/women.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2629612/Hard_Rock_International__Hard_Rock_Internationaland_Shakira_announce_a_year_long_partnership_that_ai.jpg 

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2595849/Hard_Rock_Logo.jpg

KONTAKT: GOLIN, Jonathan Goldman, 347-838-0752, JGoldman@Golin.com